wtorek, 1 listopada 2011

Sprzęt - aktualizacja

Minęło trochę czasu i zmienił się sprzęt, z którego korzystam.

Komputer stacjonarny (K.) dorobił się nowego dysku twardego - Samsung HD103SJ o pojemności 1 tera. Razem z dyskiem są i nowe systemy - zainstalowane zostały Windows 7 Ultimate i Ubuntu 11.10.

Netbook (A-ko, ku pamięci anime Project A-ko) doczekał się upgrade'u Ubuntu do 11.10 (po drodze zahaczając o 11.04 na kilka tygodni).

Galaxy S doczekał się update'u do Androida 2.3 (aka Gingerbread). 

Mam też nowy aparat - Olympus Pen E-PL 2.

Do tego wszystkiego dosłownie na dniach kupiłam dysk zewnętrzny LaCie, 2 tera. Niestety, tu mnie dopadły skutki powodzi w Tajlandii i cwaniactwo polskich sprzedawców, którzy od razu wykorzystali tą okazję do podwyżek cen sprzętu. A na dodatek ja potrzebowałam dysku "na wczoraj"...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz